Translate

måndag 5 november 2012

Ny vecka, nya tag

Då va det Måndag åter igen *suck*

 

Varför går alltid helgerna så himlans fort?
Man hinner ju knappt blinka innan det är måndag morgon igen, och dax att ta sig till jobb!

Idag har det varit full rulle hela dagen på jobbet, rätt så skönt för då går tiden lite fortare.. vissa dagar känns det som om jag bara har lust att gå in till chefen och säga upp mig, men så kommer jag på andra tankar.. typ, vem f-n ska då betala mina räkningar?! haha..
 
Igår kväll så satte jag mig ner och skickade iväg en ansökning till ett nytt team att tävla för, svårt att plita ner vad man ska skriva bara.. men jag gick på känn och hoppades på det bästa.
Idag kom svaret.. vågade knappt öppna mailet, JAG KOM MED!!!!
Kul att någon tror på en iallafall.. haha..

Så nu laddar vi och börjar snart planera inför återkomsten till scenen, nog för att det är ett år kvar, men lika bra att vara förberedd!
Längtar så tills jag får ta på mig bikinin, snubbla runt på höga klackar och visa vad jag har åstadkommit sedan sist :D
Känslan av att stå där framme framför domarna går inte att beskriva, man är så stolt över att man har tagit sig dit.. många försökte, men få lyckades..
 
Idag va det tänkt att jag skulle tränat ben, men efter att ha cyklat hem i ösregn, blåst och iskyla, så va humöret inte på topp och kroppen kändes ovanligt trött.. så jag kör en påfyllnadskväll ikväll, och kommer tillbaka imorgon med (förhoppningsvis) förnyade krafter :)
 
Testade ju min tävlingsbikini i helgen, och detta är inte vackert.. men såhär såg det ut;
 
Vänster: nytaget     Höger: från efter Luciapokalen 2011
 
Liiiite har det hänt iallafall, dock ser det ut som om benen har blivit mindre :-S
 
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med S och njuta av lite mamma-dotter tid!
 
*Tjingeling*
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar