Translate

tisdag 6 november 2012

Mitt liv i en glasbubbla

Ibland känner jag det som om jag lever i "onsdag hela veckan" eller vad den filmen nu heter.
Kommer ni ihåg den? Han vaknar upp till Groundhog Day varje morgon.
Riktigt så illa är det väl inte, men samma visa varenda dag.
 
  • Går upp kl. 4
  • Går 1 timmes pw
  • Fixar det som ska med till jobbet
  • Lämnar dottern på fritids
  • Jobbar
  • Äter samma frukost och lunch som dem senaste månaderna
  • Hämtar dottern
  • Tränar
  • Äter proteinkladdkaka
  • Tittar på halv 8 hos mig
  • Lägger dottern
  • Väntar på att äta min kvarg
  • Äter min kvarg
  • Går och lägger mig 22
 
Wiiii.. va kul det låter, eller kanske inte, snacka om att inte ha nåt socialt liv på vardagarna, får dock tillägga att S också tränar 2 dagar i veckan.. så då träffar jag andra mänskliga varelser ;)
 
Nu känner jag att det kan få bli December, vill så gärna julbaka, pynta, pyssla och julmysa.. finns ju ingen bättre än att gå omkring här hemma i mjukiskläder och lyssna på julmusik och njuta.. usch va corny det lät.. haha
 
Anyhow, idag blev det bröst träning för hela slanten.. satsar på att låta mina kvinnliga former (dem få jag har kvar) gå diet döden till mötes inom en snar framtid.. fusk att grabbar inte har extra fett över pecsen som vi kvinnor har.. Grrrrrr... ORÄTTVIST!!
Gick bra idag, bra tryck och kände att den extra påfyllningsdagen hade hjälpt på min energi!
 
Nu väntar jag bara på att mina prottebollar ska stelna, och sen blir det soffmys resten av kvällen.
 
*Tjingeling*
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar