Translate

tisdag 20 november 2012

Aj! Oj! Ont överallt!

Träningsvärk deluxe i hela kroppen!
I söndags innan kalaset fick jag för mig att jag skulle bränna av ett benpass, så det va bara att byta om till träningskläder och springa ner till gymmet.
Det gick SÅ JÄVLA BRA!!!
Första benpasset på jagvetintehurlänge som jag fick ordentlig kontakt i både fram- och baksida, så ni kan ju tänka er hur mina ben mår nu..
Igår gjorde det ont, men det gick att uthärda, idag vill jag dö!
Eftersom jag tränade ben i söndags, så fick det bli rygg idag.. så nu har jag ont från topp till tå, bokstavligt talat!!
Men no pain, no gain.. vill växa nu!

Börjar att känna mig riktigt taggad för att tävla nu när det börjar närma sig både Decembercupen i Lund och Luciapokalen i Göteborg, meeeeen den som väntar på nåt gott..
Eller gott och gott, snarare den som väntar på kyckling och broccoli.. haha

Nya matschemat funkar bra än så länge, känner mig starkare och starkare för varje dag som går (dock inte lika hård som innan), men det finns ju egentligen ingen anledning (förutom den estetiska) att va hård året runt, huvudsaken är att jag är det när jag står på scenen.
Känns otroligt skönt att kunna lassa på lite mer vikt igen iallafall, alltid nåt ;)

Hade en underbar helg med god mat och trevligt sällskap, kan man önska sig nåt annat i present?
Fick ju såklart presenter också :D
Fick bl.a. en korg full med godsaker (mandelmjöl, kokosmjöl, valnötter, mandlar, vaniljpulver, celsius, jordnötssmör, fiberhusk m.m.), så nu ska det bakas och exprimenteras igen i mitt lilla kök här hemma!
Fick även ett presentkort av min lilla mamma så att jag kunde köpa mig mina efterlängtade Sixdeuce kompressionstights.. SÅ SNYGGA!!



Så nu kommer benträningen att gå ännu bättre ;)

Idag står framsida axlar på schemat, får se hur det går med träningsvärken :P
Och kom ihåg:



Ha en underbar dag på er!

*Tjingeling*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar