Translate

torsdag 1 november 2012

God Morgon Världen

Hoppas alla har sovit gott i natt :)
Va verkligen inte kul att gå upp imorse och höra vinden vina runt husknuten.. brrr.. men det va bara att ta sig i kragen, klä på sig, packa matlådan och bege sig ut på en powerwalk i höstrusket.
Som vanligt så är det rätt skönt när man väl kommit ut, och jag älskar verkligen att promenera länga med vattnet och titta över mot ljusen i Danmark.. så poetisk man kan va så tidigt på morgonen ;)

Snart dax att lägga om mitt kostschema, men det gäller bara att hitta tiden att sätta sig ner och räkna, räkna och räkna.. har dock fått en kompis som själv tävlar att hjälpa mig med det, för jag har en känsla av att en hel del svordomar kommer att komma ur min mun annars!!

Igår kväll när jag satt där hemma, så blev jag så sugen på nåt sött och gott (är en inbiten sockergris), så det blev till att bege sig ut i köket och titta vad som fanns att tillgå.
Keso, protein, kvarg.. hmm.. fick bli proteinbollar.
Dessa bollar är himmelskt goda, och smakar NÄSTAN som "the real thing" - iallafall om man blundar och har tappat sina smaklökar.. haha

Men som jag skrev till en vän för nån dag sedan - Allt är gott på diet :D



Så enkelt och så gott.. behövs inte mycket mer för att stilla mitt sötsug!

Nä, dax att få lite mat i magen.. breakfast coming up!

*Tjingeling*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar