Translate

söndag 11 november 2012

Solsidan söndag

Åh.. va mätt jag är!
Tror inte jag gjort mycket annat i helgen än ätit, kan man ska man som dem säger :P
 
Igår blev det mys med mitt lilla <3 hela dagen, va ju uppe med tuppen och hade mysfrukost innan vi begav oss ut på stan.
Biblioteket skulle besökas och jag skulle inhandla pepparkaksdoftande ljus..
För en gångs skull tog vi bilen ner till stan, såg ut att bli regn, och döm om min förvåning - det va gratis att parkera i stan!
Man måste nog ha ett tråkigt liv om man blir lycklig över detta.. haha
Nöjd och belåten travade vi runt i stan och shoppade lite här och pillade lite där, men som dem flesta vet så uppskattar inte 6-åring en shoppingrunda lika mycket som mamma gör, så jag fick muta med en Justin Bieber tidning för att hålla humöret uppe på henne :)
 

Efter vår lilla shoppingturné så blev det lite muffinsbak här hemma.. riktigt kladdiga kladdkakemuffins stod på menyn.
Dem skulle nog varit inne nån minut mer, va inte riktigt bakade i mitten, men fy f-n va gott det va med det där kletiga och geggiga.. mums.. toppade min(a) muffins med lite vaniljkvarg.. PERFECT!
 
 
Va tvungen att kolla min ryggstatus, och såhär såg resultatet ut.. skit svårt att ta bild själv dock, så poseringen sucks!!
 
 
Efter att denna bilden togs så rörde jagmig inte på resten av kvällen.. soffläge och matkoma deluxe!!
 
Med ny energi i kroppen, så blev det ett benpass på gymmet idag, så träningsvärk från helvetet väntas som ett brev på posten imorgon.
 
Nu blir det solsidan och helenius hörna för min del innan sängen kallar!
 
*Tjingeling*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar